Prevencija gripe i virusnih infekcija
Gripa i druge virusne infekcije, poznatije kao viroze, bolesti su karakteristične za hladniji dio godine.

 

Osobito im pogoduju nagle promjene vremenskih prilika, od izrazito niskih temperatura, do često neugodnih zatopljenja ili "južine". Broj oboljelih od gripe i raznih viroza tada višestruko raste.

Preživjeti zimu bez povišene temperature, bolova u mišićima i zglobovima, grlobolje, kašlja, kihanja i drugih neugodnih simptoma gripe i viroza moguće je, a preduvjet je aktivno jačanje prirodnog imuniteta organizma.

Kako to postići? Odgovor je samo jedan: prevencija!

Pravilna i uravnotežena prehrana okosnica je zdravog života i očuvanja tjelesne cjelovitosti što osobito dolazi do izražaja u svim ekstremnim vremenskim situacijama. Zimski period sa svim svojim karakteristikama pravi je izazov organizmu. Upravo zbog toga zimi jedite zdravo, raznovrsno i umjereno, birajte namirnice bogate vitaminima, mineralima i prehrambenim vlaknima. Svakako konzumirajte voće i povrće te mlijeko i mliječne proizvode.

Fermentirani mliječni proizvodi obogaćeni probiotičkim bakterijama posebno su poželjni u hladnijem dijelu godine. LGG (Lactobacillus rhamnosus GG) probiotik je s najširim spektrom kliničkih i zdravstvenih istraživanja koja potvrđuju učinkovitost na jačanje prirodnog imuniteta. Baš zato u prehranu svakako uvrstite b.Aktiv LGG, jedini probiotički jogurt na našem tržištu koji sadrži dokazano učinkoviti LGG. Limun i med odlični su, tradicionalni saveznici za jačanje imuniteta, stoga ih redovito unosite u organizam b.Aktivom LGG s dodatkom limuna i meda.

Također, u zimskim mjesecima nipošto ne smijemo zaboraviti preporuku o unosu dostatne količine tekućine u organizam. Radi se o već dobro poznatih osam čaša ili oko dvije litre tekućine dnevno. Tjelesna aktivnost osobito je značajna za očuvanje zdravlja i opće ravnoteže organizma. Pronađite oblik aktivnosti ili sporta koji vam najviše odgovara, redovno provodite vrijeme u šetnji, planinarenju ili u nekim drugim sportskim aktivnostima.

Ne zaboravite! Razinu stresa, koji je izrazito štetan za zdravlje i kvalitetu života, pokušajte svesti na najnižu moguću razinu, a to se postiže upravo pravilnom i uravnoteženom prehranom, umjerenom tjelesnom aktivnošću te svakako zdravim i pozitivnim stavom prema drugim ljudima i okolini.