5 savjeta kako pobijediti umor
Milijuni ljudi diljem svijeta svakodnevno se žale na osjećaj umora i iscrpljenosti. Iako je takvo stanje najčešće posljedica svakodnevnog stresa, dio krivnje možemo pripisati i lošim životnim navikama.


Evo nekoliko savjeta kako ih poboljšati i vratiti tijelu toliko potrebnu energiju.

1. Doručkujte… čak i kada niste gladni

Pridržavajte se ovog savjeta jer je doručak zaista najvažniji obrok u danu, koji opskrbljuje naše tijelo temeljnom energijom i pomaže boljem funkcioniranju metabolizma. Nećete pogriješiti ako za početak dana odaberete neki od Dukat mliječnih proizvoda poput svježeg mlijeka ili trajnog mlijeka sa 2,8% mliječne masti ili b.Aktiva LGG i zobenih pahuljica.

2. Jedite svaka tri do četiri sata

Tri manja obroka i dva međuobroka dnevno pomažu stabiliziranju razine šećera u krvi. Pri planiranju obroka vrlo je važno voditi računa o pravilnoj kombinaciji ugljikohidrata, bjelančevina i zdravih masnoća, koje se nalaze u ribi, orašastim plodovima i maslinama.

Evo nekoliko ideja za ukusan i zdrav obrok: Dukat tekući jogurt sa 0,5% mliječne masti ili ab kultura sa žitaricama, sir i vrhnje s integralnim pecivom ili pak integralni krekeri obilato premazani ukusnom Dukatelom s tunom.

3. Obogatite obroke vlaknima

Vlakna bi trebala postati obvezan dio vaše svakodnevne prehrane jer je hrana bogata vlaknima siromašna masnoćama, niske je energetske vrijednosti te daje brži osjećaj sitosti. Također, vlakna snižavaju razinu kolesterola i potiču peristaltiku crijeva. Kad ste u žurbi i nemate vremena za pripremanje obroka, posegnite za voćnom SenSiom, vašim izvorom vlakana i probiotičke kulture Bifidus Naturalis te si osigurajte funkcionalan i osvježavajući obrok.

4. Vodite računa o unosu tekućine

Ako vam je tijelo dehidrirano, lako ćete ostati bez energije i osjećati se umorno. Zbog toga je potrebno osigurati organizmu dovoljne količine tekućine, kao i hranu prirodno bogatu vodom. Neka vam čaša mlijeka ili pak čokoladnog mlijeka postane ukusna i zdrava svakodnevna navika.

5. Hodajte 30 minuta dnevno

Redovito hodanje od 30 min dnevno dokazano smanjuje rizične čimbenike te pridonosi cjelokupnom zdravlju tijela. Ono smanjuje rizik od nastanka mnogih bolesti i poremećaja poput šećerne bolesti (tip 2), bolesti srca i krvnih žila te depresije. Osim toga, povećava mineralnu gustoću kostiju i produljuje naš životni vijek.

Potrudite se da ovih 5 koraka postane dio vaše svakodnevnice i osjećati ćete se bolje no ikad!